Vaak gestelde vragen

Op welke sociale media kanalen kunnen jullie me helpen?

Wij kunnen je met alle kanalen helpen! We hebben de meeste ervaring met Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn en TikTok. We bieden voor de ondersteuning bij de organische posts een pakketprijs aan. Mocht je ook willen adverteren op social media, neem dan even contact met ons voor een prijsindicatie. Hier komen natuurlijk ook de kosten voor het adverteren zelf nog bij.

Hoe bepalen jullie mijn social media strategie?

Daarvoor is het belangrijk dat we weten wat jouw doel is. We beginnen met een bakje koffie in een leuke koffietent ergens in Den Bosch of met een digitale kennismaking, net wat voor jou het beste uitkomt. Op basis van dit gesprek zorgen we dat het doel van de social media posts duidelijk is. Daarna bepalen we minstens drie verschillende soorten posts die dit doel ieder op hun eigen manier dienen. Deze plannen we per maand in. Na deze maand ontvang je van ons een evaluatie. Daarin vind je de learnings van de afgelopen maand en actiepunten voor de maand die daarop volgt. Ook horen we graag waar jij je volgende maand op wilt focussen.

Maken jullie de content voor op social media?

Zeker weten! Wij schrijven de teksten, verzamelen de juiste hashtags en bewerken de foto's. Het enige wat we van jou vragen is of je ons je beeldmateriaal kunt toesturen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de foto's die je gebruikt op de website of de foto's die je eerder hebt laten maken voor social media. Heb je nog helemaal geen beeldmateriaal? Ook dat is geen probleem! Op basis van je wensen kunnen we een sessie met een fotograaf inplannen of zelf foto's komen maken met de smartphone, net zoals veel andere content creators doen.

Mag ik de social media posts zien voordat ze online gaan?

Natuurlijk! Wij werken altijd minstens een maand vooruit. Dit betekend dat wij je op de hoogte stellen als de posts klaar staan. Op deze manier kun je, nadat je online bent ingelogd, de posts bekijken en goedkeuren.

Hoe maken jullie nieuwsbrieven?

Wij werken het liefst samen met Mailchimp. Hierin maken wij een standaard template voor alle verschillende soorten nieuwsbrieven die je wilt verzenden. Ook kunnen wij automatiseringen voor je aanmaken, waarmee bijvoorbeeld al je nieuwe leads dezelfde reeks aan e-mails over jouw product of dienst ontvangt. Bij het maken van een nieuwsbrief schrijven wij de teksten. Al vinden we het wel fijn om wat input van je te ontvangen, over welke onderwerpen op dat moment het meest relevant zijn om te delen met je abonnees.

Hoe maken jullie websites?

Wij bouwen al onze websites, inclusief deze website zelf, in Webflow. Webflow maakt het mogelijk om razendsnelle websites te maken. Daarnaast is Webflow goed beveiligd én voordeliger omdat er geen thema’s of plug-ins nodig zijn die maandelijks geüpdatet moeten worden. Je zit daardoor niet vast aan dure onderhoudscontracten. Ook is Webflow voor iedereen die er mee werkt eenvoudig te gebruiken: wel zo fijn als je zelf nog een aanpassing wil doen.

Waarom Webflow in plaats van Wordpress?

Als jij op dit moment op zoek bent naar een bedrijf waar jij het maken van jouw website aan kunt uitbesteden, ben je ongetwijfeld voornamelijk aanbieders tegen gekomen die Wordpress websites aanbieden. Op dit moment werken de meeste bedrijven hier inderdaad mee. Echter gaat onze voorkeur uit naar het modernere Webflow. Andere bedrijven geven aan dat Wordpress flexibel en aanpasbaar is door de vele plugins. En natuurlijk dat Wordpress goed werkt voor je SEO. Dit is hoe makkelijk je organisch te vinden bent op bijvoorbeeld Google, dus zonder te adverteren. Echter vervuilen al deze plug-ins de code van je website wat je vindbaarheid op zoekmachines juist niet ten goede komt. Daarom maken wij uitsluitend websites in Webflow.